28 april.


Har precis vaknat, är såååhär trött. Men kunde inte sova mer iallafall, solen bara lyser in i hela rummet. Men ska inte alls klaga, älska vääädret! Förlåt för att det inte blev nån bloggning alls igår men glömde helt bort. Igår jag taggade från skolan vid 12 tiden ungefär, plattade håret och sminkade mig sen kom älsklingen till mig. Kollade på tv ett tag sedan hämtade vi Feffo och åkte till centrum, jag och älskling åt. Och träffade lilla plutten Eli också, wopwop så liten :) vi åkte hem och bara kollade på tv och myste, sen orkade vi inte sitta inne mer så vi åkte till gården och träffade alla vänner, va där till kvart i 10 sen åkte vi hem till mig och vi kollade på BB och när det blev slut så åkte han hem. Och jag somna haha.. Hade tänkt att ringa och väcka Feffo snart vi ska till centrum och fixa lite stuff, men har inte så mycket att skriva mer så update nångång

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback