Ops, you fake ass hating ass hoe.

Har varit så arg och irriterad idag så det inte går att beskriva, pga DIG bitch.. min dag har varit verkligen sämst. Har fått veta massa av dåliga saker, att en männsika kan vara så jävla dum mot en. Förstår verkligen inte, asså det är ju det elakaste jag har varit med om, jag skulle inte klara av det själv. Det ända du gör är att tänka på dig själv, så äcklig!! Men iallafall hade chill lektioner idag så det gick väll helt okej, efter jag slutade så mötte jag min lilla vän Filippa och snackade med henne om allt som har hänt. Sedan så tog jag bussen hemåt, och älsklingen kom och va med mig en liten stund sen va han tvungen att åka till sin Pappa :( efter det har jag inte gjort så mycket mer, ska bara lyssna på musik och chilla ett litet tag sen sova update imorn

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback